Sla de brug tussen online en onsite. Informeer, imponeer en engageer bezoekers, klanten en medewerkers.
Met slimme, energiezuinige en via internet beheerbare schermen bereik je klanten met specifieke boodschappen ook op fysieke locaties zoals in een winkel, restaurant, kantoor, wacht- of vergaderzaal. Interactieve verhalen met attractieve beelden spreken tot de verbeelding en dragen bij tot een unieke (klanten)beleving.
De mogelijkheden van digitale marketing met smart digital signage zijn enorm. Enkele voorbeelden: fygitaal winkelen, een product, dienst of menu (horeca) afficheren, visualisering van promotionele acties, real-time nieuwsberichten, ad hoc presentaties, welkomstberichtgeving of diverse interactieve toepassingen.
DATAWORX werkt met Oscart om slimme beeldschermcommunicatie aan te bieden.
Voorbeelden uit de praktijk
Slagerij Taveirne
Bij Slagerij Taveirne slaan we met een slim scherm van Oscart de brug tussen online en onsite. Terwijl klanten worden bediend, informeren wij hen met leuke content. We zorgen er ook voor dat klanten geprikkeld worden om online de website en sociale media kanalen te bekijken. En van daaruit brengen we hen dan weer naar de zaak, en zo is de cirkel rond.
Lievens Bike Repair
Bij Lievens Bike Repair brachten we tijdens een opendeurdag bezoekers naar de winkel met een wedstrijd die werd aangekondigd via sociale media. Op het slimme scherm in de winkel afficheerden we een QR-code die men moest inscannen om vervolgens op een online formulier naam en e-mailadres achter te laten. Zo brachten we niet enkel nieuwe en bestaande klanten naar de winkel, we legden op die manier ook de eerste basis voor e-mailmarketing.